Τηλ. Εξυπηρέτησης: 2810 230300 | Ώρες επικοινωνίας: Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 - 17:00
safe transactions Ασφαλής πληρωμή

Συχνές ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις

Πως θα βρω το προϊόν μου;
Οι τρόποι να βρεις το προϊόν που ψάχνεις είναι πολλοί. Καταρχήν αν ξέρεις την κατηγορία του προϊόντος που αναζητάς πας στην αντίστοιχη κατηγορία στο μενού των προϊόντων. Άλλος τρόπος είναι η αναζήτηση χρησιμοποιώντας μία λέξη από το πεδίο αναζήτησης. Επίσης υπάρχουν λίστες των προϊόντων ανάλογα το στυλ τους ή την περίσταση για την οποία το θέλεις απο το πεδίο Ζωή με στυλ. 
Πως θα παραγγείλω τα προϊόντα που θέλω;
Εφόσον έχεις επιλέξει τα προϊόντα που θέλεις να παραγγείλεις και τα έχεις προσθέσει στο καλάθι αγορών πας στο καλάθι και πατάς το κουμπί Ολοκλήρωση παραγγελίας. Στην επόμενη οθόνη αν είσαι εγγεγραμμένος χρήστης στην σελίδα μας διαλέγεις την διεύθυνση σου και συνεχίζεις στον τρόπο αποστολής - πληρωμής. Αν δεν είσαι εγγεγραμμένος χρήστης συμπληρώνεις όλα τα απαραίτητα στοιχεία που σου ζητούνται (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση κ.λπ.) και συνεχίζεις στον τρόπο αποστολής - πληρωμής. Εφόσον επιλέξεις και τον τρόπο αποστολής - πληρωμής πατάς το κουμπί Ολοκλήρωση αγοράς.
Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης
Σε περίπτωση που ξέχασες τον κωδικό πρόσβασης στην σελίδα σύνδεσης στον λογαριασμό σου πατάς τον σύνδεσμο που αναγράφει "Έχω ξεχάσει το συνθηματικό του". Έπειτα συμπληρώνοντας το email σου θα λάβεις ένα σύνδεσμο και θα προχωρήσεις στην αλλαγή του συνθηματικού σου.
Φοβάμαι να πληρώσω με πιστωτική
Για τη διαδικασία πληρωμής χρησιμοποιείται ασφαλής πλατφόρμα πληρωμών της τράπεζας με εγκατεστημένα πιστοποιητικά ασφαλείας, τα οποία εξασφαλίζουν τα προσωπικά σου δεδομένα και τα δεδομένα της κάρτας σου. Κατά συνέπεια, δεν υπάρχει κανένα λόγος ανησυχίας για την ασφάλεια των πληρωμών μέσω κάρτας.
Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;
Οι επιστροφές γίνονται δεκτές κατόπιν συνεννοήσεως με τον υπεύθυνο της εταιρίας μας και μόνο εφόσον τα προϊόντα είναι αχρησιμοποίητα και στην αρχική τους κατάσταση. Δεν γίνονται επιστροφές σε προϊόντα τα πωλούνται σε επιθυμητή διάσταση και το πρόβλημα οφείλεται σε λάθος του πελάτη (π.χ. λάθος διαστάσεις). Στην περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι χρησιμοποιημένο ή έχει αλλοιωθεί η αρχική του συσκευασία, δε γίνεται δεκτή η επιστροφή.

cart icon ΚΑΛΑΘΙ